اخبار سازمان

  • 421
  • 91 مرتبه
رویکرد تعاون روستایی خراسان رضوی منطقی کردن بازار است

رویکرد تعاون روستایی خراسان رضوی منطقی کردن بازار است

دوشنبه 26 خرداد 1399

ایرج ناصری‌مقدم روز یکشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز مشهد و دیدار با رییس ایرنا در خراسان رضوی افزود: هدف اصلی مورد پیگیری این سازمان منطقی شدن فاصله میان تولید تا مصرف و عناصر بازار است به ترتیبی که هم شاهد جلوگیری از ضرر تولیدکننده محصولات کشاورزی و دامی و هم منفعت مصرف‌کننده باشیم.

 

وی ادامه داد: عملکرد این سازمان در سال گذشته با توزیع محصولاتی مانند پیاز، خرما و خریدهای تضمینی، توافقی و حمایتی نشان از توانمندی این سازمان در مدیریت بازار و رفاه حال مصرف‌کننده دارد.

 

مدیرسازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: در این راستا ایجاد پنج بارانداز محصولات کشاورزی در کلانشهر مشهد در حال انجام است.

 

وی افزود: خرید و توزیع سیب‌زمینی، سیر، مرکبات و کیوی در بازار استان به منظور ایجاد تعادل در قیمت و تنظیم بازار این محصولات از جمله برنامه‌های در دستور کار امسال است.

 

ناصری‌مقدم ادامه داد: پیش‌بینی توزیع حدود ۴۵ هزار تن کود، ۲ هزار و ۳۰۰ تن کودهای ریزمغذی، تهیه و توزیع پنج هزار و ۸۶۰ تن بذر، توزیع هزار و ۸۰۰ تن بذر اصلاح‌ شده، تامین و توزیع ۹۵ هزار لیتر سم بین کشاورزان و باغداران روستایی از جمله برنامه‌های پیش رو در سال جاری است.

 

وی گفت: سازمان تعاون روستایی با توجه به جایگاهی که دارد در حوزه تامین ،تولید و حمایت از بخش روستایی با پوشش شرکت‌های تعاونی، اتحادیه‌های مختلف و سایر بخش‌ها در جهت حمایت از کشاورزان و فعالان حوزه دام و طیور خدمت‌رسانی می‌کند.

 

مدیرسازمان تعاون روستایی خراسان رضوی افزود: ۶۹۲ شرکت تعاونی روستایی در این استان با بیش از ۱۲۸ هزار عضو زیرپوشش این سازمان قرار دارد که از این حیث رتبه نخست را در کشور داراست.

اخبار مرتبط
نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.